-
Otázka?
Splátku som už uhradil, napriek tomu som dostal upomienku, čo mám robiť?
-
Odpoved.
Kontaktujte, prosím, oddelenie služieb klientom PROFICREDIT a zašlite nám potvrdenie úhrady splátky (najlepšie faxom alebo poštou). Postačí nám kópia uhradenej zloženky alebo kópie výpisu z účtu. Ak ani potom nebude platba dohľadaná, je nutné podať reklamáciu na mieste, kde ste splátku zaplatili.
-
Otázka?
Čo mám robiť, keď som v omeškaní a nemôžem uhradiť splátku?
-
Odpoved.
Ak ste sa dostali do situácie, keď nebudete môcť uhradiť splátku, kontaktujte nás bez meškania a my s Vami prediskutujeme vzniknutú situáciu a navrhneme najlepší postup, ako vzniknutú situáciu riešiť.
-
Otázka?
Čo mám robiť, keď som zmenil/a meno?
-
Odpoved.
V takom prípade nám zašlite kópie sobášneho listu a nového občianskeho preukazu, z ktorých budú zrejmé uvedené zmeny.
-
Otázka?
Ako mám postupovať, keď som zmenil bydlisko, korešpondenčnú adresu?
-
Odpoved.
Oznámte nám zmenu adresy čo najskôr. Zašlite nám doklady potvrdzujúce zmenu adresy: doklad o svojom novom bydlisku, doklad o zaplatení nájmu, doklad o zaplatení SIPO, faktúru za plyn, vyúčtovanie telekomunikačných poplatkov alebo výpis z katastra nehnuteľností.
-
Otázka?
Na čo môžem použiť úver či pôžičku od PROFI CREDIT?
-
Odpoved.
Naše spotrebiteľské úvery môžete použiť na čokoľvek. Nie sú účelovo viazané, záleží teda len na Vás, čo si za peniaze z našej pôžičky zadovážite.
-
Otázka?
Kde môžem požiadať o úver?
-
Odpoved.
Môžete nás kontaktovať na infolinke +421 0911 533 952 alebo vyplniť on-line formulár na našich internetových stránkach. Na základe informácií, ktoré nám poskytnete, Vás budeme kontaktovať a všetky potrebné kroky k uzatvoreniu úveru s Vami prerokujeme telefonicky, alebo osobne.
-
Otázka?
Koľko peňazí mi požičiate?
-
Odpoved.
V závislosti od výšky Vášho príjmu, Vám môže byť poskytnutý Spotrebiteľský úver vo výške od 300 EUR do 3 000 EUR. Pri biznis úveroch je maximálna možná výška poskytnutého úveru 6 000 EUR
-
Otázka?
Aké doklady musím predložiť, aby som mohol získať od PROFI CREDIT, Slovakia, s. r. o. úver?
-
Odpoved.
Pre poskytnutie Spotrebiteľského úveru sa vyžadujú doklady podľa druhu príjmu žiadateľa, napríklad:
- občiansky preukaz
- kópia pracovnej zmluvy, výpis z bankového účtu za posledný mesiac, výplatnú pásku za posledné 3 mesiace
- dôchodca dokladá dôchodkový výmer a aktuálny doklad o dôchodku (z pošty, výpis z účtu s dôchodkom)
Pri žiadosti o Biznis úver, sa vyžadujú doklady podľa konkrétneho úveru, napríklad:
- občiansky preukaz žiadateľa a osôb, ktoré sú oprávnené konať v mene spoločnosti
- živnostenský list alebo iné oprávnenie na podnikanie
- potvrdenie o výške daňovej povinnosti z daňového úradu, resp. posledné podané kompletné daňové priznanie spolu s prílohami
- výpis z bankového účtu
-
Otázka?
Akou formou mi budú peniaze vyplatené, ako budem splácať?
-
Odpoved.
PROFI CREDIT robí všetku výplatu pôžičiek a úverov bezhotovostným spôsobom, prevodom peňazí na Váš účet. Pôžičku môžete splácať bankovým prevodom.
-
Otázka?
Ako dlho trvá schválenie úveru?
-
Odpoved.
V prípade, že doložené doklady budú kompletné, je možné úver schváliť a odoslať požadovanú sumu na Váš účet do 24 hodín.
-
Otázka?
Môžem k zmluve o spotrebiteľskom úvere uzavrieť poistenie schopnosti splácať?
-
Odpoved.
K Zmluve o spotrebiteľskom úvere ponúkame možnosť dobrovoľného poistenia schopnosti splácať úver.
Požičky
finančné služby a pôžičky pre občanov a podnikatelov